Placek kokosowy z płatkami owsianymi

Lubicie ciasta o bardzo wyraźnym smaku wiórków kokosowych? Jeśli tak, to ciasto to jest w 100% dla Was :) Ostatnio z biblioteki wypożyczyłam sobie książkę Idy Kulawik " Słodka kuchnia roślinna" ten przepis pochodzi właśnie z tej książki. Muszę Wam powiedzieć że póki co jestem oczarowana tą książką. Postanowiłam sobie że jeśli zrobię jakieś wybrane przeze mnie ciasto i mi wyjdzie i zasmakuje to kupuję ją. No i szukam gdzie najtaniej dokonać zamówienia :). Ciasto jest wilgotne, pachnie i smakuje bardzo kokosowo. Jako taka zdrowa przekąska jest super. Zdrowo i pysznie <3




Składniki:
  • 2 miękkie banany
  • 4 łyżki ksylitolu
  • 1 puszka mleka kokosowego 400 ml
  • 1,5 szkl. wiórków kokosowych
  • 2 szkl. płatków owsianych
Sposób przygotowania:
  1. Banany miksujemy.
  2. Dodajemy mleko kokosowe, ksylitol i ponownie miksujemy.
  3. Wsypujemy płatki owsiane, wiórki i łyżką mieszamy wszystko.
  4. Ciasto wylewamy na blachę pokrytą papierem do pieczenia i pieczemy w temp. 180 stopni ok. 40 minut.
Smacznego :)

Komentarze

Popularne posty