Ciasto 3 BIT

Słodki , karmelowo - śmietankowy smak to , to, co lubimy najbardziej :) Idealny deser jako dodatek do kawy .Nie ukrywam , że czas oczekiwania jest baaardzo długi ( zrobiłam go wieczorem ) i czekaliśmy aż całą noc , aby się nim poczęstować ;) Jest wiele przepisów tego ciasta , ja oparłam się na przepisie klik



Wymiary blaszki: 24 x 28 

Składniki :
- 3 paczki herbatników ( użyłam pełnoziarnistych Bonitki )
- puszki masy kajmakowej
- 400 g śmietany kremówki
- 3 łyżki cukru pudru
- 1 łyżeczka cukru waniliowego
- 1 łyzka żelatyny + 1/3 szkl. wrzątku
- 100 g czekolady
- 2 budynie waniliowe
- 100 g masła



Na dno formy ułożyłam 1 warstwę herbatników .
Podgrzałam lekko masę krówkową , aby zrobiła się rzadsza i taką masę wylałam na herbatniki .
Na masę kajmakową znowu położyłam warstwę herbatników.
Przygotowałam wcześniej budyń ( 2 budynie na 3/4  l mleka ). Budyń musi być chłodny , aby dobrze się połączył z masłem ( temp. pokojowa )


Masę budyniową wylałam i na nią układamy kolejną warstwę herbatników.

Śmietanę kremówkę ubiłam z cukrem pudrem i z cukrem waniliowym na sztywno , po czym wlałam wcześniej przygotowaną i przestudzoną żelatynę.
Na wierzch ciasta wylewamy przygotowaną śmietanę.
Na sam wierzch sypiemy starta czekoladę .
I ciasto 3 BIT gotowe :)
Ja włożyłam na całą noc do lodówki .
Smacznego .









Komentarze

Popularne posty